snark...

God morgon!

Nu skulle jag ju egentligen varit i Sevilla och haft fullt upp framfor kameran. Tyvarr ar jag kvar hemma i Sverige. Vaskan var packad och jag var redo att aka till flygplatsen nar de ringde fran sjukhuset igarmorse. Mina provsvar hade kommit och jag fick aka till doktorn istallet for flygplatsen. Tyvarr vill inte min "sjukdom" eller vad det nu ar forsvinna. Och provsvaren var inte 100 :( Men nu har jag fatt ny antibiotika som jag ska ta i 10 dagar och tagit massa nya prov, sa det ska allt bli bra ska ni se. Faktum ar att jag kanner mig oerhort mycket piggare redan idag :) Ingen feber an salange, inget blod och mina hander ar inte sa lila idag. Kanske den nya medicinen funkar, hoppas hoppas! Nu ska jag och Pivo baka kanelbullar :) Hors snart, kram salange!


Kommentarer
Postat av: Josie

usch då raring! Hoppas du mår bättre snart! Kul att se alla dom vackra bilderna på dig!!...får has som inspirationsbilder sen när jag ska bli av med mina gravidkilon ;)



Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2011-04-08 @ 17:20:29
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!!

Hoppas du mår bättre snart..

2011-04-08 @ 19:09:48
Postat av: Frank&Rémy

Va tråkigt att höra. Du får krya på dig och hoppas du mår bättre snart.



En positiv sak är ju att vi har sol och plus grader i gbg, även om det är typ 20 grader mindre än Sevilla hehe.



Btw, vad kul att du gillade sidan & Liza, du vet väl att vi har gått i samma klass va ;)

2011-04-09 @ 12:06:47
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Frank&Rémy

Vi läste bl.a Religionskunskapen ihop uppe på Lärcentrum. Nu måste du ändå komma ihåg något, vi var trots allt fem pers i klassen :D



Så hur står det till med dig idag, kryat på dig?

2011-04-12 @ 19:49:00
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0