Mar inge bra :(

Nu har jag gatt pa antibiotika i nastan en vecka och jag kande mig mycket battre redan i sondags. Men for nagra timmarsen gick febern upp igen. Jag kanner mig hangig och det trycker hart mot brostet nar jag andas, snyft :( Ska man verkligen bli samre plotsligt, samtidigt som man ater antibiotika? Mitt imunforsvar verkar inte riktigt vara pa topp for att halla igang mig dessa dagar, trist... Jag stannar helt enkelt hemma i soffan i nagra timmar till...kanske resten av dagen om jag inte kanner mig battre snart. Myser lite med pipisen och forsoker planera lite hur mitt liv kommer se ut denna manaden :) Inget latt jobb att planera dock med tanke pa alla tusen obesvarade options och framskjutna jobb. Nagot som ar sakert ar att jag aker till Sevilla, Spanien och jobbar torsdag fredag denna vecka. Mandagen darpa och nagra framat jobbar jag i Paris, innan dess kan det handa att jag aker forbi Oslo for att fota lite men det ar inte 100 annu. Jag maste med andra ord se till att bli frisk ganska snabbt.

Vackra Sevilla

Nej nu ska jag dricka en kopp te och vila en stund. Jag kommer antagligen bli uttrakad sa det lar val bli ett och annat extra blogginlagg har idag :) Kram salenge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0