Madrid Madrid


Hej hej :)
Hoppas ni mar bra dar hemma? Har sitter jag pa flygplatsen i Bryssel och vantar pa att fa aka hem. Har suttit har i over 2 timmar redan, snark. Men jag dricker starbucks karamellkaffe sa jag har ju egentligen inget att klaga over ;) Igar jobbade jag i Madrid, eller utanfor Madrid rattare sagt. Det blev en lang lang dag ute pa spanska landet, jattemysigt verkligen! Jag fick turen att kela med bade hastar och kattungar vilket gav mig extra mycket energi trots ikladd vinterklader i 40 graders varme och ett oandligt kryllande av mygg. Mitt jobb bestod enbart av 2 bilder, 15 minuter sen var det klart haha. Ibland alskar jag mitt jobb ;) Allt runt omkring tog dock flera timmar, men da sprang jag glatt runt och lekte med djuren, ville knappt aka darifran pa kvallen haha. Det gick iaf super och jag hoppas bilderna blir fina. Vill valdigt garna bli bokad av dessa kunderna igen forstar ni ;) Vi far se...




Nu ska jag kila ivag till taxfreen och handla lite gott att ta med mig hem :) Vi hors snart hoppas jag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0