behind the scenes from today :)

Everglades

 

Dagen har spenderats ute i Everglades med ett mysigt gang och bast av alla var saklart fotografen Leonardo Javier Corredor. Den forsta sessionen togs ute pa en ostadig liten traflotta nagra meter ute i trasket vilket faktiskt var lite laskigt, atminstonde till en borjan...Jag hade STENKOLL pa minsta lilla ljud och rorelse runtomkring mig for att slippa bli attackerad av hungriga krokodiler haha.Men det tog inte lang tid innan jag kunde slappna av och allt flot pa snabbt och bra som bara den :)


Fotografen Leo vet ocksa hur man posar framfor kameran :) Ung talang vars jobb och namn har vuxit som ogras pa bara nagra manader, det gillar vi!

 


Nu ar det fredag (lordag) och jag tycker faktiskt att jag fortjanar nagot litet extra i helgen!? :) Veckan har varit ganska intensiv... men rolig...forst nu kanner jag hur trott jag verkligen ar. Boop har akt tillbaka till Europa... Jag saknar henne redan...valdigt mycket. Men nu ar det helg och jag ledig. Bara tanken ar sa skon :) Jag ska nog unna mig sjalv nagot speciellt.

 

 

Men nu maste jag verkligen sova, KRAM!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse

ÄT nåt!

2011-12-03 @ 14:44:26
Postat av: L

Ojsan de va en snygg fotograf hihi

2011-12-03 @ 16:34:53
Postat av: L

Glömde ju säga att du är skitsnygg också såklaaart hihi

2011-12-03 @ 16:36:55
Postat av: Catja

Alltså seriöst! Du är ju typ det snyggaste jag sett. Otroligt duktig som modell. You go girl :)

2011-12-08 @ 19:18:45
URL: http://catjas.se
Postat av: Liza

Tusen tack alla, tack!!! :)

2011-12-08 @ 21:01:26
URL: http://lizabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0