London

Hej och forlat for min daliga uppdatering. Jag kom till London igar och har som ni kanske forstar lite svart for att sova :) Usch vad kallt det ar har, jag langtar redan efter soliga varma Miami. Men det ar lite skont att vara hemma i Europa igen. Kan knappt vanta till att fa aka hem till mamma och pappa och mysa med missarna och familjen :) Har inte sa mycket att skriva kanner jag...Har varit hemskt upptagen innan resan darav brist pa bloggandet. Tiden jag hade over spenderade jag mest till att fotografera sjalv faktiskt, jag alskar det mer och mer :) Ivan, min nya fotokompis tog med mig till de finaste stallerna dar vi haft vara sma fototavlingar, jatteroligt verkligen! Men for forsta gangen borjar jag kanna mig som en riktig nord haha. Har ar lite bilder jag tog fran forsta tavlingen :) Vem som vunnit tavling 1 och 2 ar inte avgjort annu men jag hoppas att jag ligger lite bra till iaf ;)

 

Snart lagger jag ut massa fina fran andra tavlingen. Akte till ett jattestort zoo och fotade hela dagen. Trots det hann vi bara ga igenom halva, hehe. Men nu maste jag forsoka sova lite igen...vi hors imorgon! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0