Obsession

Jag vet inte om det ar min ADHD eller mina drag av asberger som ligger bakom mitt numera enorma intresse for foto. Marker mig sjalv sitta med kameran i princip hela tiden, en riktig nord har jag blivit. Jag avskyr att ha trakigt, har jattesvart for att sitta stilla och inte gora nagonting alls. Segt ibland, men samtidigt alskar jag faktumet att jag alltid hittar nagonting att sysselsatta mig med :) Har satt jag och lekte med min iphonekamera i flygplanet pavag hem fran London. Jag ALSKAR himmel och sol, det basta jag vet ar molnen, som jag sakerligen namnt tidigare :) Jag tycker om dessa bilderna...sjuka farger och former...sa snyggt...trots att de ar tagna med telefonen.

 

Nu har jag brattom ivag. Vi hors snart! :) Hoppas ni hade en riktigt bra julafton, det hade jag :) PUSS O KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0