4/2 - 8/2 HAMBURG

Hej! :)

Igar kom jag hem fran USA. Jag sov som en prinsessa pa planet. Nastan sa skont att jag blev lite ledsen nar vi skulle landa for jag ville helst ligga kvar dar och sova. Nu vaknade jag nyss upp hemma, har sovit och sovit och sovit. Anda ar jag jattetrott, konstigt. Ska packa upp vaskan sa snart jag orkar...och packa den nya. Jag aker ju till Hamburg idag igen for att jobba i nagra dagar. Jag bad om att fa aka sa sent som mojligt sa att jag kan spendera sa mycket tid som mojligt hemma...har lite saker som jag maste fixa innan jag aker...tvatta, ga till banken, sola, packa, etc etc. Jag maste vara solbrand imorgon och det ar jag INTE haha....sa jag far nog forsoka sola 2 ganger dag. Nej nu ska jag sluta rabbla och gora lite nytta. Vi hors om en stund, tankte visa lite fina saker jag handlade i Washington innan jag akte hem. Kika in snart :) Puss och kram!

Hahaha titta vilka sotnosar jag hittade pa mitt minneskort, hade nastan glomt av. Pivo och Dylan lekte mus och kanin forra veckan. Vill ta med dom i handbaggaget ikvall :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

AHh so cute who is beer?

2011-02-06 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0