Farfar

Som mina kara vanner vet sa har min farfar plotsligt blivit valdigt sjuk och det har kommit lite som en chock for hela familjen :( Det blev hans sista natt inatt...Alskade varldens basta farfar :( Jag trodde aldrig att han skulle forsvinna sa plotsligt. Mina dagar ar lite jobbigare an vanligt nu. Jag menar, han ar inte (var inte) en vanlig farfar. Han var liksom varldens mest underbara farfar....inte bara farfar utan varldens basta kompis, pappa....och farfar. Ar det nagon fran denna jorden som kommer till himlen, da ar det farfar! For det finns ingen som honom :)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Helena

Liza, är ledsen för eran skull. Det är sant att han var väldigt snäll och jag förstår om du kommer sakna honom. Puss o Kraaaaaam

2011-02-21 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0