Happy birthday to mee :)

Idag ar det min fodelsedag :D Det ar lite ledsamt att fira sin fodelsedag ensam nar man helst vill vara hemma och fa uppmarksamhet av dom man alskar mest, snyft. MEN titta vad jag nyss fick :) Det ar sa konstigt. Jag traffar sa manga snalla manniskor nu fortiden och dom gor mig sa glad, dem jag jobbar med skickar blommor och tartor och kort. Jag ar sa glaaad :) Att folk man aldrig traffat forr kan vara sa sota och snalla. Detta ar min andra fodelsedagstarta. Perfekt att glufsa i sig innan en dag framfor kameran haha. Fodelsedagspaket har jag ocksa fatt. Fast dom ar fran mig sjalv, till mig sjalv haha.

En Canon G12 har jag kopt till mig sjalv i fodelsedagspresent. Perfekt storlek for att ha med mig pa resor, inte alls lika stor och tung som min andra stora canon. Jag orkar ju knappt halla den mer an nagra sekunder eftersom den ar sa tung, dessutom har Magnus beslagtagit den och han har ju mycket roligare med den an vad jag har sa det ar lika bra att han far ta hand om den. Jag ar jattenojd med min nya lilla Canon, en perfektfodelsedagspresent.

Victorias secret. Tyvarr ar de fran mig och inte fran min Nusse. Vilken tjej vill inte ha sota underklader i ett paket pa sin fodelsedag? Det ar viktigt att skamma bort sig sjalv ibland. Speciellt vi flickor ;) Nu maste jag springa ivag till jobbet. Tar med mig nya kameran och fotar lite. Hoppas att ni mar bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

2011-02-06 @ 10:45:17
Postat av: Anonym

Happy happy birthday my fauvorite swedish model!!!!! ;) you are doing a great work and we will see you very soon again!! All the best to you Liza. Big kiss from the crazy mua

2011-02-06 @ 12:05:02
Postat av: Mattias Göteborgaren

Grattis Grattis på stora dagen :D

2011-02-06 @ 16:14:38
Postat av: Anonym

Grattis! Snygg kamera, hehe

2011-02-06 @ 17:06:06
Postat av: Cecilia

Grattis på födelsedagen!

2011-02-06 @ 17:22:52
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0