Jobb Jobb

Hej :) forlat att det inte blev ngt inlagg med igar som jag lovade. Fick skynda till flyget som vanligt, tur att jag inte missade det (som vanligt) haha. For jag var valdigt nara att missa flyget, som vanligt..suck! For att klaga av mig lite vill jag saga att SAS ar vardelosa! Ett tips ar att helst inte aka med dom on ni ska ska flyga langt som tex USA eller nan annanstans manga timmar bort. Jag har trottnat pa sas, nu aven pa korta resor. Har aldrig akt i ett aldre plan. Det luktade skit, lat som en skit med skrot, trasiga harda saten, det lackte vatten over mig och de hade varken mat eller vatten att bjuda pa eller ens salja. Trodde vi skulle storta nar vi landade i hamburg, eller atminstonde hamna upponer i luften. Men vi klarade oss, denna gangen ocksa ;) nu ska jag sluta klaga men sas ar inte bra langre. Vardelos service och skitdyrt, punkt slut. Nu sitter jag i studion och vantar pa att bli iordninggjord. Eftersom flyget fran kopenhamn var tre timmar sent kom jag fram alldeles for sent och har inte fatt den somn jag behover :( snyft..men jag ar faktiskt pigg och ser fram emot en jobbdag. Teamet verkar jatteroliga och jag ska fota med en annan modell, wiie!! Ar sallskapssjuk just nu, behover nagon att prata och skratta med for att muntra upp mig lite. Nu ska jag in till sminket. Vi hors ikvall. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamburg vad trevligt :) jag e me i hamburg ;)

2011-02-05 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0