Lizas Lazy Days...

Jag ber om ursakt for att jag ar sa dalig pa att blogga. Blir latt sa nar man kommer hem. Nar jag vet att jag inte ska jobba pa nagra dagar gar jag latt in i nan typ av psykos...eller nagot liknande som jag inte vet namnet pa :) Jag stanger av mobilen, lagger mig i soffan med ett glas vin. Marker att jag trivs ganska bra dar, alldeles for bra. Sa jag stannar kvar...sen somnar jag...vaknar och ar jattetrott och bestammer mig for att stanna kvar ett tag till eller kanske lagga mig i sangen. Idag dock...inget soffliggande! Jag maste ut och rora pa mig :) Jag kommer snart tillbaka! Puss


Kommentarer
Postat av: olesya

ah liza, va roligt att du bloggar igen:))) saknat din blogg:)))

2011-02-12 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0