Road movie

Nu kommer det ut allt fler editorials och jobb som jag gjort. Roligt att se sig sjalv lite har och dar nar man reser runt :) Nu ar jag i London. Har i princip redan gjort mitt i staden for denna gangen och nu ar jag trott som vanligt. Det blir massage, varmt bad och vitaminbomber har pa hotellet ikvall. Jag ska lagga mig tidigt och vakna tidigt imorgon sa att jag hinner spendera den tid jag behover pa gymmet utan att stressa. Jag har ingen annan att skylla pa an mig sjalv over min trotta stackars kropp de senaste dagarna. Har har ni en liten del av ediorial jag sag pa mig idag. Har ju lovat att publicera fler bilder, ar kass jag vet...tankte bli battre pa det ;)

Godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Superfina bilder som vanligt Liza! :-)

2011-02-24 @ 21:57:26
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: Anonym

snygga =)

2011-02-25 @ 08:05:33
Postat av: nyfiken

I vilka tidningar kan man se dig?

2011-02-25 @ 11:10:17
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2011-02-25 @ 13:52:19
Postat av: Liza

tusen tack :)

2011-02-25 @ 14:09:23
URL: http://lizabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0