Varkanslor

Nu har jag spenderat den tid jag behovde pa gymmet, vart pa starbucks 2 ggr och gatt pa en liten promenad. Det ar sol och plusgrader i London, varkanslor! :) Nu sitter jag pa hotellet igen, vantar pa att Sara ska komma hit...ganska snart hoppas jag eftersom hon landade for en halvtimmasen. Vi ska nog ut och ata lunch och shoppa lite idag. Vet inte om man skulle stanna uppe hela natten for att sova pa planet imorgon? Och vakna nar vi ar framme i Miami eftersom att det ar mitt pa dagen da. Later perfekt ju ;) men sa himla latt ar det inte hehe. Nar jag tanker pa att jag verkligen maste sova sa ar det oftast omojligt, hur trott jag an ar. Nar jag absolut inte ska sova daremot, da kan jag somna vart som helst nar som helst hehe. En sak ar iaf klar och det ar att jag INTE ska bli berusad ikvall. Att vara bakis pa ett plan ar INTE okej! Hoppas ni mar bra dar hemma. Puss och kram salange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0