What a (sunny) day...


Vilken flamsig dag det var idag :) Jag tror det ar solen och tidsskillnaden som far mig att fnittra och flamsa sa mycket. Och Sara saklart. Vi skrattar alltid sa himla mycket nar vi ar tillsammans...hon ar varldens roligaste haha. Nu har jag kramp i magen. Dagen har varit jattemysig :) Efter att vi legat pa stranden i nagra timmar traffade vi Mathilda och strosade runt pa Lincoln, shoppade, lunchade och drack massa kaffe. Jag traffade varldens gulligaste vovve (efter pivo saklart) som jag inte ville slappa. Han ar till salu dessutom, funderar starkt pa att ta med honom till Sverige :) Jag vet inte riktigt hur kvallen ser ut...om vi ska ut och ata middag eller ligga kvar pa hotellrummet. Vi ar trots allt ganska trotta efter tva valdigt langa dagar. Dags att vila en stund nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Business or pleasure?

Om business, vem ska du fota med ? :))

2011-02-28 @ 13:23:55
Postat av: Jessica

Åhh va härligt ni ser ut o ha det!! Fy vad jag e avundsjuk..! :) Jobba inte ihjäl dig gumman! Hälsa Sara! puss puss

2011-03-08 @ 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0