18/1 OSLO

Jag ursaktar den otroligt fula designen pa min blogg hehe. Den blir snyggare inom nagra dagar. Innan dess far den se ut som den gor. Jag kom hem till Oslo igar. Eller hem ar det ju inte, men jag har spenderat sapas mycket tid har att jag nastan borjar kalla det for hem. Jag har haft det fint i Dubai och jobben har verkligen flytit pa sa jag ar nojd och glad som vanligt...men... Dubai..hmm...det foll mig inte riktigt i smaken. Inte alls faktiskt! Sa det var riktigt gott att komma darifran! Om en halvtimma ska jag bli sminkad och stylad for dagens jobb. Vad exakt det ar for jobb kan jag inte riktigt avsloja annu, men det kommer bli nice! Jag hade pa mig designerns klader pa en editorial strax fore jul, min smak till hundra! Sa jag ska allt forsoka fa med mig nagra nya plagg hem ikvall ;)
Imorgonbitti aker jag till Portugal for 2 dagars jobb. Inte mycket ledig tid har inte. Vi far se om jag hinner publicera nan bild innan dess. Annars far ni ha en fin dag och kvall!

Kommentarer
Postat av: M

Vad roligt att du bloggar igen!! =) PUSS SNYGGING!

2011-01-18 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0