26 - 28/1 HAMBURG

Nu ar jag framme i Hamburg. Jag bor pa ett jattefint hotell som vanligt men vet inte riktigt vad jag ska saga om omradet? Hmm...jag har hamnat strax framfor en stor sexgata med massor av strippklubbar, sexbutiker, etc etc. Kande mig lite smaskraj nar jag gick pa promenad for att se mig omkring nyss, hehe. Manga downisar har borta. Men dom ar nog snalla dom ocksa :) Nu sitter jag pa hotellrummet. Ska packa upp vaskan och ga ner till gymmet en stund tankte jag. Jag borjar jobba imorn sa jag ar ledig hela kvallen...seegt....vad ska man hitta pa? Funderar pa om jag ska boka tid pa hotellets spa...hmm..jo sa blir det nog. Hoppas ni mar bra dar hemma? :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0