30/1 - 2/2 WASHINGTON DC

Nu ar jag framme i DC efter en lang resa. Polisen var snall mot mig idag :) jag behovde inte bli forhord i dodsrummet denna gangen, vilken lattnad! Av nan anledning kanner jag mig alltid som en brottsling nar jag ska in i USA. Amerikanska poliser gor mig nervos :( Men nu ar jag har och allt har gatt super. Ligger i min skona sang i min lilla svit, hehe. Jag alskar att bli bortskamd av kunder! Nar man far aka forstaklass och bo i en svit med tre stycken tv-skarmar, stort badkar, ata buffe pa rummet, massa frukt och gratis vin sa att man ska sova gott, mums! Nar jobbet ar klart dock, da far man aka ekonomiklass tillbaka och betala for massagen med sina egna pengar. Anledningen till denna lyx ar for att man ska vara utvilad och pigg innan jobbet, sa att man gor ett bra jobb helt enkelt. Nar man gjort sitt bryr de sig inte sa mycket langre, saklart ;)

Jag e sa himla trott nu jag maste sova. Vi ar ju 6 timmar efter har men jag ska nog kunna skippa jetlag, forsoka iaf. Som tur ar sa paverkas jag inte mycket av jetlag langre. Vi far se :) Sov sa gott! Puss puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0