Home sweeet home

Jag älskar Sverige! Avskyr dock det sega vädret här hemma. Men det är alltid lika mysigt att komma fram till Landvetter och veta att mina två älsklingspojkar står och väntar på att jag ska komma ut :) Sedan åker man heeeem till sin lägenhet. Hoppas ofta på att nylagad middag och en flaska vin stå klart på bordet (puss på dig nussen haha). Sen kollar man på film och blir dränkt av pussar. Sen sover man jäääättelänge i sin skööööna säng och vaknar på morgonen, dricker gevalia och bara är så lycklig för att få vara hemma. Så känner jag just nu :)

 



Jag är lyckligt lottad som får resa och se så många fina platser. Men Sverige är och kommer alltid att förbli mitt favoritställe på hela jorden! Synd bara att vi måste gå igenom den här skeeeeetvintern. Jag vill ha sommar föralltid. Därför passar det ganska bra att bara komma hem några dagar då och då. Iaf under vintern, burr! Nu ska jag laga mat. Ses kanske på stan ikväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0