jobb jobb

Nu har jag atit hotellfrukost, mums :) Jag ALSKAR frukt, skulle nog kunna leva pa bara frukt. Men den ska vara prima farsk, kall och saftig, annars spottar jag ut den direkt. Nu har jag fatt i mig en stor tallrik med massa massa farsk frukt, mums! Lite naturellyogurt, en naturbar och tva koppar kaffe till det haller min energi pa topp i atminstonde nagra timmar till. Snart ska jag ivag till studion. Harlig tysk katalog star pa schemat idag. Inte sa himla roligt om jag ska vara arlig men gott med pengar :) Tyska kataloger betalar valdigt bra, speciellt denna, och de har bokat mig manga dagar sa jag kan inte vara annat an nojd och belaten, hehe. Jag maste springa ner till taxin nu. Vi hors ikvall.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-01-27 @ 09:03:46
Postat av: Mattias Göteborgaren

Ja bara älskar mössan :D

2011-01-27 @ 18:21:57
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vilken katalog e d? Vilka agenturer har du?

2011-01-27 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0