Min dag

Titta vad fin jag har varit idag :) Makeup artisten var skitabra och det gillar vi! Trots att jag alskar kvinnor maste jag erkanna att dom med snopp for det mesta ar de allra basta pa makeup och har, av egna erfarenheter. Jag vet inte varfor. Antingen ser de skonheten i en kvinna pa ett helt annat satt och vet hur de ska gora for att slipa fram de sista mest viktiga detaljerna, eller sa ar det helt enkelt bara for att de ar man och allmant bra pa det de gor. Tyvarr ar de med snopp bast pa det mesta, suck! Men sa ar det och jag tror att vi kvinnor far acceptera det. Vi kvinnor ar skorare, vackrare och framforallt smartare! ;) Inget att deppa for.


Jobbet idag gick nog...hmm.. jag vet inte, alla snackade ju tyska sa jag hangde inte riktigt med i svangarna. Vi platade, bytte om, platade, fixade till mig lite, fortsatte plata, etc etc. Mitt adhd gor ju att jag har ganska svart for att halla kaften, och for att bli av med min energi brukar jag typ springa runt lite emellanat. For allas basta. Men inget sadant idag, ingen var riktigt intresserad av att lyssna pa mitt tjat. Det var mest jobba, ata, jobba och ga hem....skittrakigt! Tyskar i allmanhet tycker jag ar ganska svara att lasa. Nu ska vi ju inte dra alla over en och samma kam, men det fjaskas inte riktigt lika mycket pa tyska jobb, som det i mestafall gors overallt annat. Det ar dock valdigt skont att slippa allt rovslickeri for en gangskull, men man blir lite osaker nar man inte hor ett enda "bra jobbat" eller "bilderna blev bra". Men men, man vet aldrig. Jag var i Sydafrika och jobbade for en tysk katalog nu i december. Jag var saker pa att de inte alls var nojda med mig, inte ens i narheten. Men jag hade tydligen fel da jag fick ett mail av fotografen dagen efter jag kom hem dar han tackade och sa att bilderna blev underbara och att de absolut kommer att boka mig igen. Harligt med arliga manniskor!

Namen...nu fick jag ett sms fran min agent som skrev att de hade ringt och sagt att de var jattenojda med mig idag och dessutom har de bokat mig for flera dagar till. Haha vad skumt. Ja, tyskar ar svara att lasa :)

Hur har ni haft det hemma idag da? :) Jag sitter i sangen, nyduschad efter en hard timma pa gymmet. Tankte svara pa era fragor ikvall, det blev inte sa manga men ska svara pa de jag fatt. Hors sen! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0