fragor och svar :)

Idag har min dag varit sa himla seeeeg. Timmarna har gatt sakta och jag har inte velat gora nat overhuvudtaget typ. Vaknade alldeles for tidigt, och pa fel sida. Det ska bli skont att borja jobba imorgon, jag behover nog gora mig av med lite energi. Idag har jag atminstonde packat lite :) Ganska ovanligt faktiskt. Jag packar oftast samma dag som jag aker bort. Men for att slippa massa onodigt stress imorgonbitti sa har jag nastan allt packat och klart. Jag kanner mig sa duktig! :)

Jag fick ett onskemal om "fragestund". Eftersom bloggen ar sapas ny och manga kanske undrar over mycket sa far ni saklart fraga pa. Jag svarar pa allt...nastan, hehe. Sa varsegod fraga pa, far se hur manga fragor jag far och nar jag svarar. Ju fler desto fortare sa kan jag gora nat litet inlagg med alla om nagra dar, eller nat sant. Later det bra? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e Magnus?

2011-01-25 @ 21:20:11
Postat av: Anonym

vem e Magnus?

2011-01-25 @ 21:20:49
Postat av: lotta

Hej Liza :) Jättefin blogg! Jag skulle uppskatta lite mattips - om man vill gå ner i vikt. Du har ju den perfekta kroppen och jag bara antar att du äter relativt nyttigt!? Har du lust att hjälpa mig med de? Kram

2011-01-26 @ 06:15:01
Postat av: Anonym

Vilka är dina favorit fotografer (typ top3 eller så :)) att jobba med?

2011-01-26 @ 07:37:37
Postat av: Anonym

vem e din idol? hur gammal e du? När ska du sluta jobba som modell? Hur mycket pengar tjänar du ungefär? Vad äter du dagligen? längtar du aldrig hem när du reser bort hela tiden? Vad är dina hobbys? Puss puss

2011-01-26 @ 07:49:50
Postat av: Anonym

tjänar du bra med pengar? Hur mycket typ? ;P Hur länge har du och Magnus varit ihop? Bor ni tillsammans? Vilket är det roligaste jobbet du har gjort? Kan du inte visa lite modellbilder? Det är kul att se!! Välkommen tillbaka till bloggen btw, det är jättekul att du bloggar igen! Kramis

2011-01-26 @ 16:33:07
Postat av: Mattias Göteborgaren

jag har väl ingen direkt fråga eller jo nån kan ja väl komma på kanske



om man leder en cykel ska man då gå på cykelbanan eller gångbanan?



En människa sägs innehålla ca 80% vatten, men vart fan håller detta vatten till? Om man kapar en männsiak på mitten så rinner det ju inte precis ut något vatten.



Är jag dum i huvudet, eller har fler tänkt på detta någon gång?



Det va väl i stoort sätt va ja tänkte fråga :D

2011-01-26 @ 17:13:48
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Anonym

beauty tips? ;)

2011-01-26 @ 18:42:15
Postat av: Anonym

favoritmat? hehe

2011-01-26 @ 21:15:52
Postat av: Anonym

Jag glömde fråga en fråga. Är du förlovad? Och hur träffades du och Magnus?

2011-01-27 @ 07:19:54
Postat av: Cecilia R

Hej Liza!



Jag undrar om du har någon agentur i Sverige nu? :-)

2011-01-27 @ 11:48:07
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0