planering?

Vad roligt att jag har haft så många läsare idag :) Hoppas att åtminstonde några stannar kvar. Jag har ett extra monster i sängen ikväll. En bajtig, illaluktande liten kub på fyra ben som springer runt och skriker som en gravid kobra typ, eller något annat som låter väldigt högt och konstigt. Vi passar nämligen Magnus storebrors flickväns hund...hängde ni med? Han heter Dylan och är jättesöt! Men har låter så konstigt, jättekonstigt haha

Idag har jag fått mitt tvåveckors schema. Det blir ganska fullt upp som vanligt, så det är väldigt skönt att ha varit ledig i några dagar nu innan flygtimmarna sätts igång igen. Såhär ser det på ett ungefär ut

26-28/1 Hamburg

28-30/1 London

30/1-2/2 USA

3-4/2 Hemma i en natt

4-7/2 Hamburg

8/2 hem förhoppningsvis

Såhär ser mitt liv ut till och från nuförtiden. Jätteroligt :) Synd bara att jag jobbar och får fira min födelsedag ensam, snyft. Hoppas på att få en stoooor fet tårta med massa grädde när jag kommer hem Nu är det sovdags. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken gullig hund! :D vilken ras e de?

2011-01-25 @ 14:50:29
Postat av: Christine

Vilken fin blogg du fått till!

Och du ser ut att må bra :) nu kan jag hålla ett öga på dig, puss och kram

2011-01-25 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0