Svar del 2

Vilka är dina favorit fotografer (typ top3 eller så :)) att jobba med?

Svar: Oj, jag har manga. Det kommer fler och fler ju mer jag jobbar. Och nu det senaste har jag tom fotat med nagra kanda profiler :) men jag vantar fortfarande pa den dagen jag blir bokad av Terry Richardsons hihi ;) Jag har inte riktigt nan topp tre lista, men som sagt, det ar manga jag tycker mycket om. Exempel:
  • LUCIANO INSUA, som ni redan vet :) Jag alskar hans stil, sattet han jobbar pa, etc. Han vaxer nu!
  • WALDEMAR HANSSON ar en av mina favoriter fran Sverige. Har snart en serie med honom att visa, som slapps ut i butikerna feb/mars. Han ar jatteduktig och latt att jobba med.
  • ISABEL WATSON ar en av mina norska favoriter. Vi har jobbat mycket tillsammans. Jag gjorde bl.a Carlingskampanjen med henne i vintras och cover for Henne. I februari ska hon plata mig for an annan kampanj, som ni kommer att fa se saklart.
  • GAVIN O'NEILL. Han ar bast pa bikini och beauty (min spacialite) :) dessutom ar han jattegullig och latt att jobba med, darfor tycker jag valdigt mycket om honom. Han platade mig for ett jobb i Tokyo for nagra veckorsen och jag kan inte vanta tills jag far jobba med honom igen. Han har fotat bl.a sports illustrated och kampanjen for HMs beautyprodukter. Skulle inte forvana mig om Victorias secret blir hans nasta uppdrag...sa jag kommer alltsa ABSOLUT att jobba med honom igen ;)


tjänar du bra med pengar? Hur mycket typ? ;P Hur länge har du och Magnus varit ihop? Bor ni tillsammans? Vilket är det roligaste jobbet du har gjort? Kan du inte visa lite modellbilder? Det är kul att se!! Välkommen tillbaka till bloggen btw, det är jättekul att du bloggar igen! Kramis

Svar: Jag tjanar bra :) Det ar olika, som jag skrev tidigare, jatteolika. Kanske avslojar en manadslon nan dag ;) ska tanka pa det. Jag och Magnus har varit tillsammans i ca 2 ar tror jag och ja vi bor tillsammans sen forsta dagen vi sags typ :) Jag vet inte vilket jobb som ar roligast. Manga ar roliga, vissa trakiga. Det ar ju roligt nar man jobbar med glada och roliga manniskor, och pa fina platser. Jag spelade in min forsta riktiga tv-reklam forra aret. Jag alskar ju att skadespela framfor videokameran sa det var valdigt roligt. Annars brukar testerna vara de roligaste. Nar alla ar spontana, man far slappa loss framfor kameran och leka vad man vill. Jag ar kass pa att visa bilder, ber om ursakt! Ska andra pa det. Tack sa mycket :) Kram kram



Hej Liza!
Jag undrar om du har någon agentur i Sverige nu? :-)

Svar: Ja det har jag, elite. Men jag ska antagligen byta till min gamla agentur avenymodeller i Goteborg om allt gar som jag och avenymodeller vill :)

Kommentarer
Postat av: M

Waldemar var grym. Hoppas att se bilderna du gjorde med honom snart =) puss

2011-01-31 @ 16:51:54
Postat av: Anonym

Får man ställa följdfrågor på sin fråga ? :)

2011-02-01 @ 14:53:06
Postat av: Liza

sjalvklart far man gora det! :)

2011-02-02 @ 03:40:46
URL: http://lizabes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!!



Ok.. angående fotografer och jobb!

1. Vilket är det konstigaste jobbet?

2. Vilket är det mest utmanade jobbet?

3. Vilket är det mest 'vågade' jobbet?

4. Samt nu när du svarat på vilka som är dina favoriter.. vilka fotografer gillar du inte ? :) (Förstår om du inte vill svara på den sistnämnda)



kram!

2011-02-02 @ 07:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0