Tripp stripp...inte sa sexigt

Det ar inte sa att jag slanger av mig kladerna och leker porrskadis med stangen, okej lite ibland i smyg kanske haha. Nej men jag ma saga att strippdance ar nagot av det roligaste traningsalternativet man kan hitta. Jag kopte en ny stang for nagra veckorsen, som jag har har hemma och jag maste erkanna att jag har svart att halla fingrarna ifran den. Det ar jatteroligt, jattesvart och skitbra traning verkligen! MEN men blir stark som en bjorn, darfor far man passa sig om man inte vill ha stora muskler. Och man far passa sig sa att man inte ser ut som jag gor just nu...INTE sa sexigt!

Jag vet nagon som inte kommer bli glad over att se det har imorgonbitti hihi. Men jag jobbar forst om 3 dagar, tror jag, sa det hinner forsvinna, jag lovar! ;) Nu ska jag ut pa kvallspromenad. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaj =(

2011-01-24 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0