Hemma med sjuklingen

Nu har jag hämtat min gamla dator hos mamma och pappa, suck. Blir lite trött på mac om jag ska vara ärlig. Det tog inte lång tid innan min första macbook tog livet av sig. Nu har min andra krashat (för andra gången dessutom) och den är inte ens ett år gammal. Nåja, jag har väl kanske mig själv att skylla. Mina "magiska fingrar" verkar ta kål på elektronikprylar haha. Det är säkert jag som på något unikt sätt har pajat min älskade mac, snyft. Min ipad har konstigt nog varken blivit borttappad eller kraschat ännu, tack och lov! Idag är jag hemma i lägenheten med sjuka lilla Pivo. Han är inte så ledsen över det dock :) Vi har lekt följa John hela dagen, inte en sekund har jag fått ifred haha. Blir lite svårare att gå ut då...inte vill man lämna sin älskling ensam när han är så glad över mitt sällskap. Men nu ska jag göra lite nytta. Det måste jag! Hoppas ni mår bra idag!? Det gör jag :) Kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0