Lillebror, lilla Frida och jag

Jag vet att jag inte var lika sot som lillebror, det finns nog inte manga bebisar som var sa sota som honom :) Darav alla dessa (underbara) bilder pa min sota alskade lilla Olle. Den blonda lilla kompisen som petar i tartan och leker pa grasmattan ar Olles basta barndomskompis Frida, sot som socker (det ar hon fortfarande kan jag lova) :) Kan knappt vanta tills jag fa mina egna sma knoddar att uppfostra, det lar ju ta sin tid men vad mysigt det kommer att bli! Just det, far inte glomma Otto (fageln pa mitt huvud). En av jag vet inte hur manga...tyvarr rymde han pa vontern nar mamma skulle ut och slanga blojor :( Men da kopte vi en ny Otto2, nar han rymde kopte vi en Otto3 haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0