diamonds are forever

Idag har jag fotat kampanj med mr Kenta och Roos i kanten. Jag fick sjalvklart "roda veckan" ute till havs (typiskt) och jag fros sa att bade fingrar och lappar fargades bla, trodde nastan jag skulle kollapsa dar ett tag faktiskt. Anda hade vi jatteroligt och jag skulle kunna fortsatta jobba hela natten, vet inte om jag hade overlevt kylan dock :) Kenta var superskon att jobba med, Roos den roligaste gosse jag mott pa lange haha. Jag fick uppleva kanslan att vara vard drygt...hmm vad var det...6 miljoner kronor ungefar!? ;) Diamanter var dagens tema (mer kan jag tyvarr inte saga annu). Allt var gjort av tusentals stora och sma diamanter, allt! Mums! Det var som sagt en bra jobbdag och jag maste saga att jag och glitterklumparna...hmm...vi kom valdigt bra overens helt enkelt hehe. Nu ligger jag har i min gamla pyjamas igen, vard lika lite som imorse. Inte en enda liten diamantring fick jag behalla, snyft och buhu. Vet ni vad? Trots mina just nu nakna fingrar, ar jag precis lika lycklig som imorse. Konstigt va?



Ingen mindre an Frida har tagit dessa fina bilder. Bra jobbat alskling, du har alltsa inte fatt sparken annu haha. Vill ni se lite av fotografen Kenta, kolla hit. Vill ni se mer av glada Sebastian Groos (som ni ser i sista fotot) se hit. Kram salange!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!

Superfina bilder på dig

2011-06-14 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0