Sverige

Hej hej mina fina lasare! :) Vad varmt det ar har hemma i Sverige, jattemysigt! Jag kom hem igar. Vilket flangande det blev denna veckan, men jatteroligt! Jag var i Amsterdam efter Zurich, en stad for mig! Sa dit vill jag absolut aka igen, fast helst pa helgsemester for att strosa runt i lugn och ro :) Mina jobb har gatt superbra och nu ser jag fram emot en slapphelg har hemma i gbg.

Jag har fatt onskemal att lagga ut lite fler modellbilder...hmm, ska forsoka hitta ett par som jag inte redan lagt ut. Lovar! :) Kram salange!


Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Perfekt tid för att komma hem till Göteborg. Vi har då RÄTT så skönt väder!



Tyckte jag såg dig här om veckan på stan vid två tillfällen, vid swedbank(brunnsparken) samt Evas paley. Båda gångerna med Sara.



Btw Liza, har du någon mejl man kan nå dig på?

2011-06-06 @ 14:08:58
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0