Hemma

Hej och forlat att jag helt struntat i att blogga pa min harliga resa. Har haft sa fullt upp att jag nastan glomt bloggen :) Jag och Sara har haft det underbart! Solat, badat, skrattat, pratat, atit gott, festat, skrattat, solat och skrattat. Jag hann med att traffa nagra vanner, akte till New york over en dag och jobbade, shoppat massa fina klader och smycken, etc etc. Min resa har med andra ord varit perfekt och jag maste erkanna att det ar lite smajobbigt att komma hem till regniga Sverige igen. Nu ar jag utvilad, psykiskt och fysiskt vilket var lite av mitt mal med resan. Sa nu ar jag riktigt sugen pa att stalla mig framfor kameran och gora mitt jobb igen.

Jag badar och ar glad :)

Sara och lilla Matt

Sara och jag med hennes kusin Azadeh till hoger och Azades van NeDa till vanster uppe pa rooftopet pa gansevoort.

Varat fina rum pa Delano hotel.

Ligger vid polen pa Delano och steker ;)

Polen pa gansevoort igen, mitt favorithotell i South beach

Jag och Sara hade jatteroligt... :)

men blev lite fulla....haha

snygga Pernilla!

Min "basta Miami-kompis" Mischell. Han e sa go men han kan verkligen aldrig halla kaften..aah Mischell haha

En av alla tusen sota, utspokade hundar

Puss puss!

Sara ligger och sover middag :)

Saras vackra kusin Azadeh som kom fran Orlando for att halsa pa oss.


Nu ska jag pcka upp mina vaska och pilla lite har hemma. Ska visa lite av mina kop sa titta in om ett tag :) Hoppas att ni mar bra! Puss puss och kram salange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0