Superwoman!!!!

London nasta

God morgon! Hoppas ni mar bra? Jag vaknade flera ganger inatt, det var sa kallt i rummet och min hals gor ont, usch avskyr halsont! Tillslut kunde jag inte somna om sa jag gick nog upp vid halv 7. Tom Pivo var kall som en liten isbit, lite mysigt dock da han burrade in sig i min famn sa mycket han kunde hela natten och morgonen :) Nu packar jag vaskan for ovanlighetens skull. Aker till London tidigt imorgonbitti da jag har lite jobb att gora. Darefter kommer det att rulla pa som vanligt...Semestern ar som sagt avslutad, men det ska bli jatteskont att jobba. Drygt en veckasedan nu och det kanns nastan som en evighet. Nu ska jag till polisen...har endel att gora idag. Hors senare! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild. Vad ska du göra hos polisen?

Ha en fin dag. Kram

2011-03-17 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0