Ungefar varfor jag inte skriver...

Inga forklaringar ar val riktigt godkanda men nar jag inte jobbar sa gor jag "gosees". Manga sadanna!! Jag ar inte riktigt van vid att virra runt och traffa klienter fran tio pa morgonen till sju pa kvallen. Jag har ju bara gjort direktbokningar i princip, hade nastan glomt hur det kandes att varken ha tid till att ata eller dricka. Men detta kommer gora mig gott! Nu blir det annu fler jobb, wiiie :) + fittare kropp saklart hehe

Imorgon kommer Luciano hit till London fran Barcelona. Jag kanner mig lite ensam sa det ska bli valdigt roligt och skont att antligen fa umgas med en "riktig" van. Sa idag ar jag extra glad :) Vi hors lite senare. Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Liza!!

Om man ska följa din framfart i modelvärlden vart bör man kolla då? bilder och så vidare :)



kram!!

2011-03-24 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0