smile :)

Visste ni att nar hundar ar ledsna sa pekar deras svans nerat eller eller nastan ligger slickad langst med baken :) Om man da tar tag i svansen och haller upp den i luften en stund sa kan vovven genast bli gladare eftersom svansen lyfts automatiskt nar hunden ar glad. Pa samma satt kan vi lura vara hjarnor nar vi ar ledsna eller arga. Med att le eller skratta om man nu kan det. Testa att fejkskratta med nan sa lange ni kan, sa kan jag nastan lova att ni tillslut kommer borja skratta pa riktigt. Att fejkskratta ensam kanns nog valdigt dumt haha. Men att le en minut nar man kanner sig ledsen och ensam, ar ett valdigt bra knep pa att kanna sig battre och lugmnare. Iaf for en liten liten stund och det ar ju battre an inget. For vem vill vara ledsen eller arg? Testa sa far ni se :)

Jag befinner mig fortfarande i London. Ligger i min nya stora sang i mitt nya stora rum och dricker kaffe. Har ska jag stanna i en vecka innan jag aker vidare till Paris och jobbar. Har fullt upp med platningar och gosees nasta vecka. Nagra viktiga castingar jag inte far missa och sa vill jag allmant lara kanna bokarna pa Storm lite battre. For de ar sa himla bra och jag har knappt ens hunnit presenterat mig personligen till dem da jag bara sprungit ut och in nagra fa ganger. Nu ar det helg dock och jag har inget att gora. Ingen ar kvar har i huset och hem kan jag inte aka just nu. Men det ar jattefint vader ute sa jag ska faktiskt ta och ringa de fa gamla bekanta jag har har borta och hitta pa nagot roligt. Men forst maste jag duscha :) Puss och kram salange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0