31/5 - 2/6 Zurich

Just nu sitter jag pa flygplatsen i Frankfurt och vantar pa att fa aka till Zurich i Scwheitz. Jag ska jobba dar imorgon, lookbook och video, det ska bli roligt. Jag har namligen aldrig varit i Zurich forut men har hort mycket goda ord sa det sk bli lite intressant (om jag hinner se nagot vill saga).





Sa mysigt! Synd att jag ar ensam denna gangen. Jag ar ju ganska sallskapssjuk av mig :) Men det ska bli skont att ta sig tid till att trana ifred ikvall, kanske ga pa spa om jag hinner och lagga mig tidigt for en gang skull. Helst av allt hade jag ju velat vara hemma i Sverige just nu. Min alskade lillebror tar studenten imorgon och jag missar hela kalaset, snyft. Forlat Olle men jag kunde tyvarr inte stalla in detta jobbet pga alla tusen installningar nar jag var sjuk forra manaden. Segt! Men jag kommer forhoppningsvis hem lagom till fodelsedagskalaset och det blir extra fina presenter i ar ;) Nej, nu ska jag lasa vidare och gora mig redo for flyget som snart gar. Vi hors i Zurich! Kram salange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0