Milano

Den har "fina bilden" togs inatt :) Jag var i Milano och fotade for en ny kampanj igar och vi blev klara runt 2.30 pa natten. Jag kom hem till hotellet runt 3 dar jag somnade som en bebis. Jag brukar inte ha problem med att halla mig pigg pa natterna men att jobba en hel natt, efter 24 timmars magsjuka ar lite av en utmaning. Jobbet gick iaf jattebra och bilderna likasa hoppas jag. Imorse vaknade jag och tittade pa klockan. 09.05, inte sa farligt va? Men efter nagra sekunders tankande kom jag pa "skiit mitt plan gick for 2 timmarsen" haha. Stackars chaffuoren hade statt utanfor hotellet och vantat klockan 5 pa morgonen. Telefonerna hade tydligen ringt som bara den och de hade knackat pa dorren under en timma...men dar lag jag inlast och sov sa gott :) Nu sitter jag atminstonde pa taget fran Oslo pavag hem till kara Goteborg. Det fanns inga flygbiljetter kvar fran Milano till Goteborg idag men jag orkade inte stanna kvar en natt till. Vill hem och sova i min sang. 4-timmars tagresa ar det vart. Hur har ni det? Jag mar sa otroligt mycket battre (om man bortser fran trotthet), harligt. Ska bli skont att vara hemma i Sverige under helgen och ta det lugnt och skont. Sen drar jag min kos igen. Mar ni fint? :) Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0