Paris-London































More to come :)

Min kare far kommer strax och hamtar mig sa jag hinner inte lagga ut fler bilder. Jag har i vilket fatt haft en riktigt bra tid i Paris. Jobbet var valdigt roligt, och roligast av allt var saklart att vi hann umgas en hel del med bade Helena(+Raffe saklart) och min gamla kara underbara Lisa. Sasom jag har saknat dem! Nu ar jag hemma i vackra Sverige. Har haft kramkalas med Frida, storhandlat med pappa och pussat pa Pivo sa mycket jag bara kan. Farmor, kyrkan och mamma ligger nast pa schemat. Skont att vara hemma en liten stund och utnyttja tiden till dem man alskar mest :) Jag ar glad idag, extra glad! Vi hors senare, da ska jag aven beratta mer om min nya blogg som snart publiceras. Ha en fin sondag nu, det ska jag ha. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder!

Hur mycket sminkar du dig? Du är så naturligt vacker, men undrar hur du gör ordning dig vardag vs. fest?

2011-05-22 @ 17:36:59
Postat av: Anonym

otroligt vacker!! synd bara att du blivit för smal nu den senaste tiden =(

2011-12-17 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0