Varsta natten och dagen pa lange.

Usch och fy...

Stackars lilla jag blev antagligen matforgiftad i mandags. Lite konstigt eftersom ingen annan blev sjuk, men nagonting blev i vilket fall fel och de nasta 12 timmarna spenderades hangandes over toastolen. Ingen rolig natt :( jag HATAR illamaende, jag hatar att spy, speciellt nar det aldrig lagger av. Jag har hellre influensa i tva veckor an magsjuka i en natt. Hellre influensa i en manad an magsjuka i 2 natter, usch. Naja, igarmorse var jag fortfarande dalig men fick inte upp nat annat an galla, blod och luft. Tillslut somnade jag, och vaknade idag, ANTLIGEN inget illamaende :) sa harligt!

Nu ligger jag i soffan och gosar med Pivo. Tanken pa att jag ska fota kampanj i Milano redan imorgon stressar mig lite. Klockan 7 gar mitt flyg och jag ska saklart bade vara pigg och snygg. Hur stor ar den chansen? :) Sa himla typiskt mig.

Nu ska jag duscha. Vi hors om en liten liten stund igen. Kram salange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0