Hamburg

God morgon :)

Eller god middag ska man kanske saga? Jag vaknade tidigt idag, det var sa kallt i rummet att mina lappar hade fargats lila, burr. Vintern borjar komma, redan? Jag tycker inte om kyla, tycker inte om morker. Dags att aka till Miami snart kanner jag. Idag daremot ska jag flyga till Hamburg for 2 dagars jobb. Darefter blir det London och Istanbul for lite mer jobb, allt pa ganska kort varsel sa det blir kanske en aning hetsig vecka. Men jag hoppas att jag ar hemma till helgen, far se. Nu ar det nog dags for mig att packa lite, ska bara forsoka vacka mina 2 sma sovande bjornar forst :) Ses snart, kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

pussen let me know om du har tid över här i Hamburg! Kram

2011-09-20 @ 09:47:56
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0