Home sweet home

God kvall! Jag kom hem till min kara familj idag, alskade Sverige :) Min gulliga lillebror har spenderat varenda sekund med mig. Lagat mat, sorterat klader, tvattat, raknat pengar, ja jag har inte fatt vara ifred en minut. Vad jag har saknat min familj, snyft. Jag var sa trott att jag la mig tidigt men kunde inte somna, har istallet legat i sangen och tittat igenom alla gamla album min pappa hade pa datorn. Alla familjeresor, mitt dop, hastarna, handbollen, miss world, ja massor med underbara gamla minnen. Tiden gar skrammande fort....det galler att njuta och framforallt bevara alla minnen val. Dom ar trots allt en stor del av livet. Nu ar klockan snart 2 och jag maste somna. Ska forsoka bjuda pa lite gamla bilder har pa bloggen imorgon :) Men forst har jag massor att sta i. Sov sa gott mina kara lasare. Puss och kram!

En lycklig Liza med sin lyckliga Zaiber :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0