Oslo

Vi har det ganska bra har i vart nya hem....jobbar och jobbar...Jag och Sara har traffat varan nya basta kompis, Tomas hihi...i helgen har vi haft finbesok och nu ska det snart atas persisk mat. Synd att regnet oser ner, det borjar bli morkt sa tidigt och kallt ute :( Jag blir ofta deppig nar morkret kommer. Men nu ska vi allt sola och gymma och halla igang for att INTE hinna bli allt for deppiga. Ska ju aka till solen ocksa saklart :) Hoppas ni mar bra dar hemma?

Glada Sara och jag

Har har vi honom, var nya lekkamrat...alskade Tomas :)

 

vi hittade mig i skyltfonstrerna pa stan :)

Kara Boop och hennes telefon

 

<3


 


Kommentarer
Postat av: josefin

är du och din vän sambos? var i oslo bor ni?

2011-09-05 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0