Milano-Barcelona

Oj vad jag ar trott! Men otroligt glaaaad :) Ar hemma i Sverige igen, aven denna gangen fran fina Barcelona. Detta senaste jobb var nog det knasigaste och mest kravande jag nagonsin gjort...och kanske det roligaste :) Jag fick aran att jobba med 2 av mina favoritfotografer, nastan som en liten drom for mig faktiskt. Det ar svart for mig att i ord beskriva hur jag kanner just nu. Allt kanns bara sa...bra pa nagot konstigt satt :) kanske ar det sa det kanns nar man borjar bli "lycklig" pa riktigt!? Jag vet inte...

sneakpeak...behind the scenes fran Barcelona


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!!!



Vilka är fotograferna ? :)

2012-04-15 @ 11:36:17
Postat av: Rickard

Hej Liza!

Kom och tänka på dig idag.

Hoppas allt är bra? Kul att se vad som händer i ditt liv, härligt att du känner lycka :)



Va heter fotografen med långt hår? Känner igen honom.

2012-04-19 @ 11:28:37
Postat av: Paula

Heje Liza!! Shit vad konstigt att jag bara halkade in på din blogg på nåt vänster. Sjukt kul att läsa om vad du gjort sen sist vi sågs ju! Är i Gbg nu om du vill ta en kaffe mellan dina resor någon gång? :)

2012-04-28 @ 02:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0