Paris

jag vet att jag varit grymt kass pa att blogga det senaste. Har knappt tankt pa det :( Just nu ligger jag hemma i MIN sang, myser med Pivo och njuter av varje sekund. Jag har inte sa himla mycket att saga just nu....har haft en grymt mysig, rolig, jobbig, stressig och underbar tid sen jag skrev sist (en vecka sedan?) Har gjort bra och mindre bra, roliga och langtrakiga jobb. Fotograferat en massor och hunnit med lite semester efter dagar framfor och bakom alla dessa kameror...nagra lite extra fina mornar och eftermiddagar an det vanliga kanske ;) annars ser det val ungefar ut som det gjorde sist... Jag skiner med solen!

Nej, nu ar det snart dags for mig att sova. Matt, trott och belaten efter en valdigt fin dag i solen...Snart ar det ju maj och jag hoppas jag kan spendera lite mer tid hemma...Maj ar trots allt en av de finaste manaderna vi har i Sverige, enigt mig :) Sa soligt och vackert! Godnatt ni, far se till att uppdatera med lite nya bilder imorgon som nagra bett om. Det ar pa tiden, jag vet... :) Kram!


Kommentarer
Postat av: Paran

Heej Liza! Tänkte bara säga att du har en jätte bra blogg och att du är helt sjukt vacker!! Kram!! :D

2012-05-01 @ 22:01:28
URL: http://parans.blogg.se/
Postat av: topmodel

new boyfriend?? tell us all about it!!!

2012-05-04 @ 15:38:35
Postat av: Liza

Paran: Tusen tack vad dlad jag blir nar du skriver sa :) Hoppas du far en bra dag! KRAM!



top model: nono

2012-05-05 @ 10:57:57
URL: http://lizabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0