Sedan sist....



Sedan mitt lilla blogguppehall har jag bland annat....

njutit av min alskade Miami lagenhet och utsikt, UNDERBART!

hunnit mysa in 2012 lite med min baste Boop

Fotat 3 italienska kampanjer :)

och sammarbetat med min nya fyrbenta lilla kompis :)

Jag har jobbat med fantastiska manniskor

och med sakert en av varldens galnaste fotografer! Som jag tyckte valdigt mycket om :)

...skrattat mycket med gamla svenska vanner...

lite nyare, mindre svenska men glada vanner har ocksa fatt vara med saklart ;)

Sa har jag jobbat lite till...

och lekt extremt farliga men extremt roliga superhjalte lekar med Mischel...

och traffat "gammalt" gott jobbfolk :) .....

Jag har shoppat, fikat, solat, badat och NJUTIT av solen, varmen och mysiga manniskor.

Jag har haft en ganska bra start pa aret, inget speciellt att klaga pa :) det hoppas jag du ocksa haft!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Boopi

<3

2012-01-23 @ 16:52:54
Postat av: Robin

Det borde vara olagligt att inte prata med sin favoritsyssling på flera år! ;) Nån gång om året iaf! Hör av dig till mig så får vi styra upp nått nästa gång du e i Sverige. Kul att du kommit igång med fotandet btw :) Kramar Robin

2012-02-15 @ 18:13:42
URL: http://Field42.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0