shape up!!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ivan

Hej Liza! Du är jättesnygg. Jag undrar om vi kan prata lite? Mitt namn är Ivan Bravo och jag är ett stort fan av dig. Ta väl hand om dig! Kram! :)

Svar: haha, Ivan! Tack for den fina komplimangen :) kram
Liza Berggren

2012-07-27 @ 11:49:45
Postat av: Lisa

Liza! Du är så vacker. Vad är din mailadress?

Svar: tack snalla :) vad glad jag blir! Du kan maila mig pa [email protected] Kram!
Liza Berggren

2012-08-06 @ 11:30:03
Postat av: Eva

Du är otroligt vacker!! Och du skulle passa helt sjukt bra i en kort frisyr så som man nästan tror att det är på sista bilden:)

Svar: tusen tack vad glad jag blir! :) Jag trivs nog inte sa bra i kort frisyr, tycker om langt men tack sa mycket for den fina komplimangen :) Kram!
Liza Berggren

2012-08-10 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0