Time for Europe!

Da var Miami klart for denna gangen...igen, snyft. Tank vad underbart det hade varit om Miami var lite jobbvanligare. Nu ar jag trott efter en lang somnlos natt, lang flygresa och heldags jobb. Tankte att om jag inte sov sa mycket sista natten i Miami sa skulle jag somna gott pa flygresan. Sa att jag kunde vakna upp i Tyskland, aka direkt till jobbet utvilad och klar :) Men mina planer gick icke sa bra och jag har varit vaken alldeles for lange. Ar trots det glad over att vara tillbaka i Europa :) Eller over att jag far aka hem till familjen imorn rattare sagt. Kanns alltid skont att vara nara mamma nar man vart sa langt borta sa lange. Jahopp, da ska jag gora Europa i en manad, far se hur det slutar :)

Puss salange!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow! Snygg!

2012-05-16 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0